Alla inlägg under oktober 2019

Av Alexander - 13 oktober 2019 16:51

Hej alla!

Jag får slänga in ett litet inlägg såhär mitt i alla förberedelser inför morgondagens älgpremiär.

Denna dagen är lika lång som den 23e December är för ett barn.

Men den långa väntan som varit hela sommaren på att det ska bli 13 grader varmt och Oktober är nu äntligen över.

Hösten har verkligen kommit till Skaraborg nu och det är mycket gulröda löv på träd och mark.

Så just nu ska väskan plockas fram och förberedas, lite senare ska äggen stekas och smörgåsarna ska bredas så allt är klart imorgon när klockan ringer kl 05:15.

Som alltid under jakt går man upp betydligt tidigare än när man skall åka till jobbet.

Älgar har observerats i mina båda jaktlag under den senaste veckan, så någon utdelning lär det ju bli innan veckan är slut.

Men mer om det i nästa inlägg, men ni kan ju givetvis följa jakten direkt via min instagram asvenssons_jakt.

Nu måste jag fortsätta här med allt, så jag vill önska er en riktig skitjakt i veckan och många fina älgar i pass.

Ha de gött så bjuder jag på en tjusig bild ifrån Prima dog´s hemsida där jag och Stina är med.

Ha de gött // Alexander

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Alexander


Ovido - Quiz & Flashcards